Checklista

Saker jag måste göra för att få Martina att börja prata med mig igen (Fast hon har ju redan misslyckats men det behöver man ju inte säga högt?):

- Skriva ett blogginlägg [x]
- Lyssna på Håkan Hellströms nya album, särskillt track nr 8 [x]
- Kolla på alla avsnitt av I Anneli på SVT play [ ]

Jag citerar henne
"Du måste lova mig att lyssna på Håkan Hellström nya album, särskillt låt nr 8. Sen måste du börja skriva i din blogg igen och kolla på I Anneli på svt play. Annars tänker jag inte prata med dig. Så försök inte ringa för jag kommer ändå inte svara"

"Förväntar mig ett blogginlägg idag! Se det som en påminnelse (och kanske även ett hot) saknar dig, ha en fin dag min vän :)"

Men snart är det nog klart ska du se!

Kommentarer
Postat av: martina

hahah, vad jävlig jag låter med mina krav! men rätt ska va rätt. (puss)

2010-10-29 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0