Today

Ska alldeles strax gå och lägga mig men känner att jag borde sända en liten uppdatering till dig Martina. Höhö, har kollat klart på alla avsnitten av I anneli nu och det är ju sjukt bra. Nu har jag börjat följa pensionärsjävlar, oh love it! Iallafall, dagen har varit chill. Vaknade vid 9 och var ganska pigg men sen när jag kollade på klockan ute i köket var den halv 11 så den måste ju ha gått fel... Sen kom jag upp, åt lite frukost och kollade min mail och fick en liten chock. Vet inte hur många mail som har skickats från min mail som jag inte vet vad dom innehåller för skit men hoppas att folk tar sitt förnuft till fånga och inte öppnar dom. Felstavade var dom också... Jaja, sen kom Kim hit och hämtade mig och det blev lunch på max. Köpte på mig lite playstation 2 spel också idag. Höhö, två singstar och rayman raving rabbids. Myycket nöjd! Spelade lite med Kim och drog mig hemåt vid 18 helt säker på att träningen började 20. Tror ni att så var fallet? Oh no, 19 började den och jag fick stressa som en liten svettig kanelbulle för att hinna hämta ut min biljett innan tiden gått ut. 8 min cykling, 4km med rödljus. Haha det gick snabbt! Nu ska jag iallafall sova tänkte jag. Börjar jobba på tok för tidigt imorgon (7:00) och kommer förmodligen vara helt död men det går nog bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0