Milan tomorrow

Dagen har minst sagt varit fullspäckad. Började dagen med att försova mig, vaknade 7:20 och insåg att jag skulle vara hos Hermin halv. Aja, kvart i var jag där och gjorde frukost till oss båda. Snabb frukost och sen cyklade vi till stationen och hon tog tåget till Sunne. Själv fortsatte jag till forex och växlade lite pengar och köpte lite grejer inne i staden innan jag cyklade hem för att packa lite. Nu är allt färdigt, nästa iallafall. Ska handla lite och så och vissa grejer kan inte packas förrens jag har tränat. Ungefär en timme kvar till det nu, box blir det idag. Har även gjort klart förflyttningen till nya garderoben helt och hållet nu. Känns väldigt tomt inne i gästrummet men det är väl så det är antar jag... Efter träningen blir det som sagt till att åka och handla och därefter blir det till att sova en liiiiten stund innan det är dags att gå upp igen för att åka till Kastrup där vi tar flyget imorgon bitti. Ska vara på Kastrup halv 7 så vi åker väl från Halmstad halv 4 antar jag. Härligt! Haha ja men det blir ganska härligt när vi kommer fram till Milano!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0