Frost

Jag är nog inte riktigt som alla andra... Jag måste erkänna att jag tyckte att det var lite mysigt att gå upp imorse efter en riktigt dålig natts sömn, gå ut i mörkret och kylan, borsta bort den värsta frosten på cykeln och sen cykla lite halkigt till gymmet. Väl där blev det ett spinningpass och sen en nästan lika mysig cykeltur hem igen. Som sagt, inte som alla andra. Veckan annars har varit bra, förutom lite huvudvärk. Var ledig från jobbet i måndags och passade på att träna både morgonspinning och challenge på kvällen. Mellan träningspassen fick jag flytta mina kläder och skor till den nya garderoben som är allt en flicka som jag någonsin har drömt om! Igår var det dock tillbaka till jobbet som gällde, klockan 6:12 satt man på bussen igen men som tur var slapp jag jobba 10 timmar och fick det vanliga 7-timmarspasset. På vägen hem från bussen vid 14 hämtade jag upp två små busfrön som jag försökte underhålla här hemma. Tuva somnade dock liggandes halft i soffan och halft på fotpallen som hon ställt jämte armstödet. Hon låg alltså med fötterna i soffan, magen på armstödet och huvudet på fotpallen, kan ju säga att det såg inte allt för skönt ut. Vad vore en tisdagskväll utan lite träning? Som en kul grej hade jag anmält mig till stolsdans men var 20 reserv. Haha, många avbokningar senare hade jag en plats och kunde vara med och leka med dom andra tjejerna. Riktigt roligt var det! Om det blir ett vanligt pass här i stan så kommer jag definitivt att gå på det, det lovar jag. Direkt efter det blev det power/spinning och även detta var lite extra roligt eftersom det var två instruktörer och rockabilly tema. Nice! Idag då? Jo efter min morgontur till gymmet har jag faktiskt sovit en stund på soffan, sov som sagt sjukt dåligt i natt (drömde en mardröm och vågade inte somna om) och letat upp min kamera. Behöver ju den till på fredag när vi åker till Milano, fast egentligen borde man nog köpa en ny... Iallafall, nu ska jag ta hand om min tvätt och äta lite lunch. Ha det bra Martina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0