i just want to sleep

Vaknade tidigt imorse och ville absolut inte gå upp, men ändå fick jag tvinga mig själv upp ur sängen för att åka till träningen. Blev inte riktigt så tuff träning som jag trodde och hade hoppats på, eller halva passet blev stenhårt men vart tog resten vägen? Iallafall, blev hämtad av min kära syster efter att ha ringt hem och klagat lite över blåsten och då var ju självklart mina små änglar hemma hos oss när jag kom hem. Hur söta som helst är dom och Jakob blev så ledsen när Linda sa att de skulle gå vidare till deras farmor och farfar medan Tuva jublade haha. De kommer iallafall tillbaka imorgon och det ska bli mysigt. Kvällens planer är att gå och lägga mig snart, är så himlans trött att jag nästan somnat tre gånger under kvällen. Då är det illa alltså, haha. Men men, har inte så mycket mer att säga. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0