tada

Hej allihopa,
nu har humöret blivit lite bättre och jag har hjälpt Sandra med hennes bloggdesign, blev nöjd med den faktiskt! Liknar en av mina gamla lite tycker jag, ni vet den med lekplatsen? hehe imorgon blir det plugg på körskolan och efter det blir det till att tjäna lite pengar genom att hjälpa wallbergsskolan ute på ön när de ska paddla kanadensare. Nått ska man ju vara bra på höhö. Vet inte om jag orkar göra ett till prov imorgon eller inte men oavsett ska jag ha klarat det där jävla provet innan fredag. Så det så! Men detta betyder alltså att jag funderar på att gå och lägga mig nu, men kika in på Sandras blogg så blir hon säkert glad!

jag vill ha sommar igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0