Weekend

Helgen har spenderats på kanotklubben på träningsläger med ungarna. Mycket trevligt och alla har varit riktigt duktiga och trevliga så det har faktiskt varit kanon! Många skratt och roliga kommentarer och många pass. Dock har inte alla varit särskillt hårda, det första passet vi körde i fredags var stenhårt för mig. Ungarna körde besättning och jag körde K1 och så satt Stefan och Linus i en K2:a. Vi körde dock bara distans men de missuppfattade skiten och körde i fart 3+... Ni som kan kanot kan ju tänka er vilken fart jag fick hålla för att hänga med! haha iallafall, imorgon ska det bli plugg på körskolan. Måste verkligen bli klar med den där teorin snabbt nu! För så fort den är fixad så ska allt bli klart på riktigt, men nu är det dags för mig att sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0