bara massa prat

Är det bara för mig som bloggen håller på och hänger sig? Usch tycker att det är jättejobbigt! Har precis suttit här och hittat på en rolig efterrätt till mamma och pappas gäster imorgon. Citron- och limekaka blev det, låter ganska smarrigt va? haha för övrigt har jag suttit här och lyssnat på the killers ungefär hela kvällen. Förutom när jag var och tränade och lyssnade på the killers då istället? Hehe nejdå, jag har ju inte alls en the killers period eller så... Hehe imorgon iallafall blir det kanske utgång med tjejerna, har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med. Vet inte om jag orkar med det och sen gå upp och träna tidigt på lördag morgon. Tror att jag får hoppa det men ja, vi får se! Nu ska jag snart sova för jag måste upp riktigt tidigt imorgon och åka till körskolan. Plugga teori, ni vet! Förhoppningsvis vaknar Hermin i normal tid och kommer och pluggar med mig men man vet ju aldrig med henne haha. Hon sover gärna ganska länge och körskolan stänger ju vid ett imorgon. Nej nu är det sovdags små barn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0