Words

Hallå, hallå!
Här sitter man igen framför datorn och jag har faktiskt varit lite duktig och sökt jobb idag! tre stycken än sålänge, får se om det blir fler sen... Har kommit fram till att det känns konstigt att inte gå i skolan längre, det är inte samma trygghet. Innan fick man sina 1050 kr/månad men nu sitter man här hemma och är arbetslös eller arbetssökande, välj själva vad ni vill kalla det! Det var inte riktigt vad man tänkte sig för ett år sedan när man började 3:an, då var man så inne i vad man skulle göra efter skolan, i helgen eller liknande. Jaja, nu är livet som det är och jag tänker minsann ta och hitta ett jobb som vill ha mig och som jag vill ha snart! Hehe, tänk positivt eller hur var det? Haha iallafall, min kära storebror ringde igår och ville att jag skulle komma och hälsa på nästa helg. Tyvärr ska jag ju på massagekurs då så vi försöker lösa det någon annan helg. Hur kommer det sig att veckodagarna är hur lugna som helst och på helgen har man 7000 saker att göra? Ja det kan man ju undra, har iallafall planerat in en resa till Stockholm till min kära storasyster i slutet av november och så blir det kanske lund helgen innan det. Det låter inte helt fel va? Hehe nej nu ska jag åka och träna. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0