We three, my echo, my shadow and me

Här sitter man och kollar på one tree hill igen, har precis gjort klart Sandras nya bloggdesign. För övrigt har det varit en ganska lugn dag, eller ja lugn och lugn... Vaknade vid 9 av att pappa kom in och berättade att barnen skulle komma hit, lite halvsömnig gick jag upp och la mig i soffan istället och kollade på senaste idol-avsnittet. Såg ju inte det när jag var i Lund! När barnen väl kom åt jag frukost vid tvn som är strängt förbjudet enligt dom. Ganska bra kan man tycka eftersom de kan kladda ganska bra när de sätter den sidan till, haha! Nu i eftermiddag har jag hunnit med en timmes massage hos Therese vilket gjorde ont! haha men det ska det ju göra, annars hjälper det ju inte? Hehe åkte direkt hem och hämtade mina träningskläder och mamma och pappa och skjutsade dom till teatern. Där jag kom på att jag hade glömt något.... Löparskorna! Ganska viktigt att ha dom med sig när det är löpning så fick åka hem igen och hämta dom för att sedan komma lite försent till träningen men det var det värt! Lät Stefan lägga upp dagens pass eftersom de små barnen sagt att de vill vara med och bestämma om deras träning så vad gör man inte? Hehe blev ett pass med backträning och en massa sit-ups. Nu är jag som sagt hemma och ja, ni vet vad jag gör så... Imorgon är det onsdag, då har jag inte en aning om vad som händer men jag hoppas att det blir kul!


bilden är från fotograferingen i 3:an


Kommentarer
Postat av: L.

jaa, det kommer nog bli en sån:)

2009-11-26 @ 13:49:03
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0