Relaxation day

Det regnar ute, ganska trist men vad gör väl det när jag är inomhus? hehe, har precis tagit mig en dusch och hade väl tänkt ta det lungt idag. Ingen träning, ingen stress, bara stanna hemma och ta det lugnt och ta hand om mig själv. Har fortfarande lite ont i armen efter vaccinet också och det är ju med ganska trist. Jag är lite sugen på att sätta mig och rita lite eller pyssla på något annat sätt, jag gillar att pyssla! Hehe vad brukar ni göra regniga, tråkiga dagar? Iallafall, jag borde ta och packa lite och förbereda mig för intervjun imorgon. Har en jobbintervju på morgonen och efter den åker jag till Stockholm och hoppas på lite bättre väder där! oavsett vad så kommer det bli en grym helg med min storasyster!


Min kära syster och hennes pojkvän Jarl

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar : det är hur fint som helst! :D

2009-11-25 @ 20:54:04
URL: http://sandraheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0