Knäckt ryggen

Började dagen tidigt imorse, kvart över sex kom pappa och väckte mig men jag gick inte upp förrens halv sju. Kvart i sju var hela familjen (eller ja, den delen av familjen som bor hemma) på väg till Gislaved för ett besök hos kiropraktorn. Det hela slutade med att jag, som vanligt, ska tillbaka om sex månader för kontroll. Det är det som är så bra med Johan, han håller koll så att man slipper få ont. Perfekt om du frågar mig! Efter detta åkte vi vidare till Gällstad och lager 157 men där hittade jag inte ett dugg faktiskt. Eller köpte ett pannband om jag kunde ha när jag springer och det är väl alltid något... Eftersom klockan inte ens hunnit slå ett bestämde vi oss för att ta vägen inom Gekås på vägen hem också och jag har nu hela sex julklappar klara. Köpte ju min första julklapp i september så, haha. Iallafall, nu är det hög tid för mig att sova, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0