Falkenberg, Lund, Stockholm

Nu är rummet skinande rent och jag har precis bokat biljetter till och från Lund nästa helg. Ska bli hur skönt som helst att ha en hel helg tillsammans med världens bästa storebror! Dock blir det inte många helger hemma nu på ett tag. Imorgon åker jag ju till Falkenberg för en massagekurs, nästa helg åker jag till Lund och veckan efter det är det Stockholm som gäller. Men det ska bli riktigt skönt att komma ifrån Halmstad ett tag och få spendera lite tid med folk jag verkligen tycker om, inte för att jag inte tycker om folket i Halmstad men träffar mina syskon alldeles för lite och om jag skulle få bestämma skulle vi träffas mycket mer! Men nu är det ju så att dom måste jobba/plugga så det går ju inte. Iallafall, måste fixa lite musik till imorgon. Orkar inte sitta 45 minuter i en tyst bil inte! Hehe, godnatt sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0