Dududu

Hallå! Imorgon packar jag väskorna och åker till Lund, ska bli riktigt kul att få träffa min storebror igen! Det är ganska bajs när folk flyttar från stan och sånt... Men iallafall, idag har jag varit och tränat med Jennie som förmodligen försökte mörda mig eller något! Har nog aldrig varit så trött efter ett träningspass någonsin. De sista fem övningarna orkade jag inte med alls men hon tvingade mig igenom det. Jag antar att jag kommer tycka ännu mer illa om henne imorgon men tycka ganska mycket om henne nästa vecka igen haha. Har även varit och tränat mina små barn och haft lite målsnack med dom. Trevligt, trevligt! Well, jag tänker inte tråka ut er längre så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0