Back on track

Fikan med Sofie innan idag blev riktigt lyckad, vi hade mycket att ta igen eftersom vi inte träffats "ordentligt" på typ två år. Men det kändes inte som det, vi pratade på om allt möjligt och det var skönt. När jag kom hem fortsatte jag med min storstädning och nu har jag faktiskt blivit klar med skrivbordet och bokhyllan (som sitter ihop) och ska börja sätta tillbaka böckerna snart. Det är faktiskt inte så farligt att städa när man har valt det själv... Imorgon blir det till att städa resten av huset, åka till arbetsförmedlingen, ta sprutan för svininfluensan och tvätta inför helgen. Åker till Falkenberg på massagekurs på fredag eftermiddag och kommer hem igen på lördag kväll. Sen på söndag blir det först träning och nån aktivitet med barnen och efter det blir det myskväll hemma hos Sara! Ganska lyckad helg förmodligen! Men nu borde jag fortsätta med min så kallade städning, godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0