Pretty much my day

Mitt uppehåll verkar ha haft en massa konsekvenser på mitt bloggande, jag är urkass på det för tillfället! Tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om dagen men här har jag suttit i en halvtimme nu och inte kommit på vad jag ska skriva om. Fast det kanske man kan skylla dagen för. Faktum är att jag inte gjort någonting idag, ingen skolan och ingen träning. Klockan åtta fick jag reda på att det inte var någon skola idag och gick och la mig igen. Vid tolv väckte min fader mig och tvingade upp en trött Johanna som istället gick och la sig i soffan och åt frukost/brunch. Därefter städade jag mitt rum och sprang runt i mina 10cm höga balklackar hela dagen, that's pretty much my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0