nervous

Jag är helt sjukt nervös! Om bara 17 timmar åker jag och Patrik iväg till balen och går tillsammans fram på den röda mattan. Åhh vad jag längtar, samtidigt som jag vill att det ska vara längre tid kvar. Jag vill inte att allt ska sluta så snabbt nu, det är mindre än en vecka kvar till min student och balen är ju som sagt imorgon. Mina inlägg blir ganska korta nu förtiden men det rör sig inte så mycket mer i mitt huvud just nu... Jag antar att det är en ganska bra idé om jag går och försöker sova nu eftersom de små ynka timmarnas sömn jag tror att jag kommer få kommer att vara välbehövliga!
Godnatt, sov gott, dröm sött! Vet inte om det blir något inlägg imorgon men om jag hinner så lägger jag upp en bild på mig innan jag åker. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0