Lalala this is my world

Ännu en fullspäckad och solig dag har gått mot sitt slut och jag har för en gångs skull gjort någonting vettigt! Klockan 07:21 imorse ringde Palle mig och en sömnig Johanna svarade. Hon hade bestämt sig för att vi skulle ut till skolorna idag och så blev det, fast några timmar senare... Så istället steg jag upp ur sängen vid 10 och runt 11 kom vi iväg hemifrån mig. Därifrån bar det av till olika mellanstadieskolor där vi informerade om kanotskolan i sommar och efter detta fick vi oss en välförtjänt lunch på Asian Palace. Mätta och belåtna cyklade vi tillbaka till kanotklubben där vi tränade K4 tillsammans med Vanja och Ansa som nog blev ganska trötta på oss. Om vi säger så, jag och palle var gaaaaanska trötta och flummiga! Nu ikväll har jag tränat mina småttingar, teknik och balans blev det och till slut fick de till och med slänga i mig i vattnet. Då blev de nöjda och glada och jag fick gå upp och duscha och sedan cykla hem! Ja och nu sitter jag ju här igen, skittrött faktsikt och imorgon är det skola igen. Känns konstigt men man säger ju inte nej till lite fika!


En typisk oss

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dog om min nya tävling på mig blogg

Jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0