Tisdags

Jo nu har det gått en tag sedan sist, och jag som lovat mig själv att skärpa till mig! Jaja, så är det ibland. I måndags åkte jag ju bara bil och kom in hem förrens sent på måndag kväll så det finns det ju ingenting direkt kul att berätta om. I tisdags däremot träffade jag världens bästa Hermin och satt spänt och lyssnade på allt galet hon hittat på på hultsfredsfestivalen. Jag ångrar faktsikt inte att jag inte följde med, eller kanske gällande vissa saker men jag hade det bra i Östersund också! Däremot hade jag kunnat byta ut SM mot det alltså! Hehe när vi satt där passade jag också på att pimpa min nyinköpta iphone som kan ha varit sisådär tio minuter gammal eller nått. Inte för att jag lyckades göra särskillt mycket på den men man lär sig ju! Iallafall, på kvällen var det träning med småbarnen och efter det åkte jag till Österskans och hämtade upp Martina.

 
1. Hermin
2. mönstret på min iphone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0