Today

Hallå där, vad har hänt för spännande idag då? Jo jag har sovit, väldigt länge faktsikt eftersom jag gav mig själv tillåtelse att skippa träningen idag. Så jag såg fram emot att ha en lugn dag men eftersom jag blir uttråkad så lätt så fick jag spader och började tvätta och laga lunch och alltihopa på samma gång. Japp, det låter som mig! Nu ikväll har jag varit på möte. Först har jag hållt i ett informationsmöte om kanotskolan som drar igång nästa vecka och efter var det möte om utbetalningar från klubben. Det slutade med att jag får ut 4400 kr imorgon men 1000 av dom går direkt iväg till palle för förra kanotskolan. Men sen har jag inte fått någonting för min tränarinsats än så det lär bli mer alltså. Hehe jag är nöjd! Nu har jag sådär jättetråkigt igen så jag springer upp och ner på väggarna. Tror att jag sätter på en film! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ing-Gun

Hej, kul att ha en så duktig släkting. Vi håller alla tummarna för dig i Danmark!Vi tittade på Webb TV också :)

2009-08-08 @ 15:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0