fredag och senare

På fredagen hann vi med ett besök på möllegård för att äte lite italiensk glass och sedan åkte Martina hem och kvar blev en trött och ledsen Johanna. Så mamma tog med mig och handlade ännu en spikmatta så att jag skulle få en egen och det blev även en bikini som har samma mönster som en picknickduk men det är ju en helt annan historia. Väl hemma igen hyrde jag Twilight och låg i soffan och halvsov. Lördagen var ungefär likadan till skillnad från att jag tränade lite också. Nu idag är det samma visa, jag har tränat och slappat och ikväll planerar jag att hyra Australia, mysigt värre. Nej nu ska jag lära mig grilla!


En utan-smink-Johanna, det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0