Working nine to five

Ja tänk att det skulle bli ett inlägg idag också! Jag känner mig allmänt seg idag men har ändå varit ganska duktig. Nu är mitt CV färdigt och jag har skrivit några brev också och vem vet? Kanske blir det ett jobb till mig också till sommaren. Hehe någon av er som sökt jobb än? Hehe tänk om jag kommer bli en sån där jobbnarkoman som inte bryr sig om något annat än jobbet och pengar sen? nej usch, hemska tanke! Först ska jag ta studenten och sen ska jag njuta av sommaren parallellt med jobbet om det nu går? Hehe man kan ju hoppas iallafall! Vad har ni gjort idag förresten? Har ni haft lika tråkigt som jag eller har ni kanske haft en rolig söndag för omväxlingens skull? Hehe söndagar är nog gjorda för att vara tråkiga...

Kommentarer
Postat av: Angelique

svar: Ja, vad jag sett och hört på tv så känns det inte så väärst bra.

2009-02-01 @ 17:11:44
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0