We're all together now

Det blev inget fikande med Emmelie igår eftersom Lutth rövade bort henne och höll fast henne så att hon inte kunde komma hem till Halmstad igen. Däremot blev det mys med familjen hela kvällen och nu är alla hemma utom Jenny. Idag har jag hunnit med lite snölek med min lilla Jakob samt handlat lite grejer tillsammans med mamma. Ganska skickligt va? och snart är det dags för födelsedagskalas för Jakob och en massa godsaker. Hehe, hur ska jag orka detta? Är sjukt trött eftersom jag och Andreas fick för oss att börja kolla på film vid 22 igårkväll och med lite pauser och sånt så var filmen slut vid 1 tror jag. Nyckeln till frihet såg vi på, mycket bra! Sen så har jag ju fått ge upp min säng och mitt rum för helgen så jag sover inne hos Andreas och inte kan man sova då? Nej istället låg vi och pratade och skrattade till 5 och klockan 9 väcktes jag av att Jakob ringde och ville leka. Great!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

HAHAHAHA Lutth rövade bort mig? Jaa joo det kan väl stämma då ;)

2009-02-23 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0