Vet inte vad jag ska göra...

Godmorgon, allt bra med er? med mig är det prima ballerina! Sitter här, nyvaken och lyssnar på musik. Kan det bli bättre? Har hjälpt mamma boka biobiljetter till ikväll då vi ska gå på wallander med hennes kompis och sen blir det till att gå ut och äta lite. Pappa ska iväg på whiskeyprovning med klubben igen. Tror inte han har missat en enda provning någonsin... Men så är han ju ordförande för klubben också, hehe. Vad ska ni göra idag? jag behöver tips på vad jag kan fylla upp dagen med!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Biologi, biologi, biologi, biologi, biologi.. ja.. några förslag där ^^

2009-02-07 @ 12:28:02
Postat av: Johanna

du är nedröstad Paulina ;)

2009-02-07 @ 21:46:51
URL: http://justmyminds.blogg.se/
Postat av: Paulina

Elakt :(

2009-02-08 @ 16:26:59
Postat av: Johanna

haha japp, jag är det med ;)

2009-02-08 @ 20:11:15
URL: http://justmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0