Bimbo-Johanna

Sitter här med nymålade naglar.. IGEN! Jo jag hittade ett nagellack som hade samma färg som örhängena jag köpte igår och målade på det i förmiddags. Tror ni inte jag har gått och rivit upp en nagel hela tiden då? jo självklart! Och självklart behövs två naglar till målas om efter ett angrepp från nagelborttagningsmeddlet som fick för sig att hoppa på mig och börja brottas... Men som vanligt var jag förberedd och vann matchen ganska snabbt, dock med två extra naglar som offer men hallå? de är snygga nu igen! Känner mig lite bimboaktig men det är väl som vanligt antar jag hehe. Dagen har verkligen inte varit innehållsrik... Jag har mest fixat med naglarna och suttit vid datorn och gjort pannkakor två gånger hehe. Köpt Jakobs födelsedagspresent nu också, skönt!

Kommentarer
Postat av: Paulina

nämen ser man på jag har gått och skaffat blogg ;D haha

2009-02-18 @ 12:36:53
URL: http://intheflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0