Wednesday

Ganska jobbig dag har det varit, har övat på sången till studenttävlingen imorgon, tränat värsta värstingpasset, pluggat biologi och kommit i tid till skolan. Ja för de som inte visste det så är det ganska psykiskt jobbigt att komma i tid till skolan, man får ju veta allt som sägs på lektionen! Haha tog bussen i morse, det är förklaringen men trots det var bussen 10 minuter sen. Kolla det kanske ska bli något av mig också någon gång! Imorgon är ju både biologiprovet och studenttävlingen och vi ska vinna! Det är inget snack om saken, vi har den bästa låten, de bästa fjäsken och de snyggaste människorna så vad skulle kunna gå fel. Haha jo jag och Emmelie ska till och med sjunga solo på ett ställe och det är vi stolt över eftersom det är det mest klockrena stället i hela låten! Jaja nu ska jag inte tråka ut er med en låt som ni inte ens har sett texten på, den kommer som sagt upp imorgon när studenttävlingen är avklarad. Nu ska jag återgå till pluggandet, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0