Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag och jag bestämde mig ganska snabbt för att jag tycker att den där flickväns-/pojkvänshysterin är lite överdriven. Åtminstone har jag folk som betyder mycket mer än en eventuell pojkvän. Min familj, mina vänner och inte minst mig själv! Därför bestämde jag för att det fick bli en spontan dag med familj och vänner och lite träning. Så jag började dagen med lite styrketräning nere på klubben och sen var jag bjuden på barnkalas hos världens bästa Jakob! Det var jag och fem stycken fyraåringar och tre stycken som var runt två år. Jag kände att jag passade in som aldrig förr!

Helt slut var jag när jag gick hem, efter att kalaset var slut och jag hade sovit på soffan en stund "tittandes på film med jakob". Men dagen var ju inte slut så jag hämtade lite nya krafter och åkte hem till Kim där jag och Paulina sovit i natt. Jättemysig kväll med filmer, godis och bra vänner! Ja detta var ju en lyckad alla hjärtans dag, vänner, familj och mig själv i fokus. Så ska det vara tycker jag!

        

Ibland lyckas vi ju faktsikt se normala ut!


Kommentarer
Postat av: Paulina

INtressant att jag var med ^^ Det visste jag inte själv XD haha! Och logga in Johanna!!

2009-02-16 @ 10:31:35
Postat av: Palle

haha man måste ju bara digga bild två ;)och vadfan e det med mej när jag aldrig lyckas ha rätt byxor på mig på prispallen? haha ;D

2009-02-17 @ 14:53:02
Postat av: Anonym

haha man måste ju bara digga bild två ;)och vadfan e det med mej när jag aldrig lyckas ha rätt byxor på mig på prispallen? haha ;D

2009-02-17 @ 14:54:35
Postat av: Johanna

haha jo den är fett skön ;) haha på dom bilderna har ingen rätt byxor på sig xD

dåååligt av oss! förresten så har jag hittat ett nagellack i samma färg som örhängena och du glömde din plånbok i min påse. Ska höra med pappa om vi kan köra hem den till dig :)

2009-02-17 @ 14:56:30
URL: http://justmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0