Wednesday and a good day

Såg nu att jag hade skrivit ett långt inlägg tidigare och att jag hade glömt att trycka på spara. Typiskt! Jaja det får väl bli ett inlägg mindre idag då... Idag är det Jakobs födelsedag och knodden fyller 4 år, med andra ord nu är han stor!

Jag vaknade även idag av att telefonen ringde, mamma ville ha hjälp att fixa lite presenter till plutten så det var bara till att klä på sig och bussa in till stan. Väl inne så hämtade vi först ut bordet och stolarna som vi köpt till honom (dom får han på lördag) och sen köpte vi tröjor till de små barnen som de fick idag. Tuva är ju så liten fortfarande att hon inte förstår att det bara är Jakob som fyller år.


Jakob fick en grön tröja med Vargen på


Och Tuva fick en rosa tröja med elefanter på


Sen när jag kom hem så dröjde det inte länge innan Patrik, min baldejt, dök upp här och det diskuterades bal, spindlar, bilar och ja allt möjligt faktiskt. Därefter hade jag fått den stora äran att göra årets födelsedagskort till Jakob och det blev ett kort med Bärgarn på som verkade gå hem. Tar kort på det när jag går dit nästa gång för jag han inte fota det innan jag gick och glömde ta med mig kameran. Får hoppas att det inte går sönder tills på lördag eller vad det nu blir, då jag faktiskt la ner nästan två timmar på att måla det. Svårt det där med hans färger och sånt om man inte har rätt färgpennor. Iallafall så har jag kommit därifrån nu och jag tog med mig två filmer, nyckeln till frihet och pocahontas. Det var länge sen jag såg den nu och fick flashbacks igår och ja ni vet hur det är. Så nu är det filmdags, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0