Oscarsgalan 2009

I natt var det Oscarsgalam, som ni säkert redan vet och nu på morgonen har jag roat mig med att titta igenom alla dessa underbara klänningar. Visst det finns ju de där supermoderna klänningarna som man inte riktigt förstår sig på men det är ju inte jag som väljer klänningar åt dom, hehe. Men dessa bilder får mig att längta helt otroligt mycket till min egna bal nu i vår. Då är det jag som står där på röda mattan och posar. Kommer bli underbart, det kan ni skriva upp! Jag kanske är en sån människa som älskar uppmärksamhet men egentligen, vem gör inte det? Vill ni också kolla på klänningarna? Tryck här (Härifrån är även bilderna lånade). Här kommer iallafall mina favoriter



Bild1: Evan Rachel Wood
Bild 2: Jessica Biel
Bild 3: Melissa George
Bild 4: Nathalie Portman
Bild 5: Vanessa Hudgens
Bild 6: Virginia Madsen

Vilken tyckte ni bäst om?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, eller hur! Det var faktiskt ett undantag. :P

Vi mååste verkligen bestämma dag för fika snart! <3

2009-02-23 @ 18:19:53
URL: http://annawijk.blogg.se/
Postat av: Erika

Av de sex altenativen tyckte jag nog bäst om Natalie Portman. Fin blogg:)

2009-02-23 @ 23:03:03
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0