Lalala


Har varit på klubben på möte nu och oj vad lamt det är. Alla pratar i mun på varandra samtidigt som inget vettigt blir bestämt och när det väl blir bestämt något så förstår man inte att det är bestämt för att man fortsätter att prata om samma sak i minst 10 min till. Jaja, nu får det vara slut på klagandet. Det är ju lov! Imorgon ska jag njuta av att kunna sova hur länge som helst och på eftermiddagen kommer Jakob och Tuva hit och ska bli passade av mästerbarnvakten, nämligen MIG! Har även kört till och från kanotklubben idag, gick bajs dit och prima ballerina hem! Slutsats av körningen; Det är ganska krångligt att växla i snäva svängar och är inte att rekommendera!

Kommentarer
Postat av: Martina

har jag berättat hur mycket jag saknar dig på sistonde?



om inte,



jag saknar dig.

2009-02-14 @ 18:26:24
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0