Hello it's tuesday

Hallå hallå, känner att det går utför med mitt bloggande... Ska skärpa mig, jag lovar! Idag har jag varit på Grimeton faktiskt och ordnat lite inför livesändningen. Eller det som skulle varit en livsändning... Vi kollade upp mottagning och sånt idag och kom fram till att det inte gick att sända live därifrån med vår utrustning så vi har spelat in vår del och kommer att sitta på Halmstad högskola och ta emot morsesignalen med våran radio mottagare som vi byggt. Ja man kan väl dra slutsatsen att det har varit en ganska jobbig dag faktsikt. Var inte hemma förrens halv sex och slutar egentligen 11. Till råga på allt kom jag försent till skolan och blev smått mobbad på Grimeton för att jag var så liten. Fick stå på en 30 cm hög pall för att jag skulle synas i bild jämte dorf och alex men till slut blev jag ju längst. Haha jag gillar pallar ibland! Väl hemma åkte jag inom Linda och Björn för att leta mössa och hade en trevlig pratstund med Jakoben. Han tyckte att jag skulle komma och leka med honom imorgon och när jag svarade att jag inte tänkte komma tillbaka förrens han och tuva var friska sa han "ja men jag sa ju imorgon!". Små barn är så himlans söta! För en gångs skull tänkte jag bjuda på lite nya bilder. Nej men redan säger väl ni då och då svarar jag ja minsann! haha ja den ska vara upp och ner för det är jag också!


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0