Tuesday's great

Goddagens, nu har jag också lov! Är dock väldigt trött för tillfället, jag stannade uppe och pluggade igår och gick upp tidigare för att kunna läsa igenom skiten idag också. Men jag tror att det resulterade i ett bra prov. Kändes bra iallafall! Sen har vi ju haft studenttävling idag och vissa är ju nåååågot konstiga i sin bedömning, sure vi vann inte men att inte B vann är ju helt stört? Jag menar teknik? Man hörde inte ett skit av vad de sjöng och de stod helt stilla... Till och med C var bättre än dom och det var nog svårt att vara sämre än C! Jaja, när jag kom hem från skolan körde jag pappa till och från affären och gjorde världens snyggaste parkering, både här hemma och där. Självklart är jag stolt över det och känner att jag måste berätta det för alla! Sen sa jag hej och godnatt på soffan och har precis vaknat upp, alldeles kall och yrvaken. Nu ska jag äta, sen blir det möte på klubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0