Tuesday


 
Alexander hade kul med vår radiomottagare på Högskolan, här smyger vi in ett musiktips! Radiohead - Morningbell




Oh yes it is! Imorgon bär det av till Hestra med skolan och jag har nog hittat dagens i-landsproblem. Japp, mina termobyxor är försmå och Lindas var på tok förstora. Såklart fixar man det lite snabbt och kör på flera lager under regnbyxorna istället. Det får bli bra, tror ni inte det? idag har vi i allafall varit på högskolan och tagit emot radiosignalen från Grimeton och vår "livesändning" har nu sänts ut. Det skrämmer mig lite att folk från Japan har kunnat sitta och kolla på mig idag. Hehe dock gick det ju inte jättebra för oss att koda meddelandet då vi fick ord som mississippi och ost men vi får skylla på att vi bara haft två lektioner på oss att lära oss detta krångliga alfabete. Morse är faktiskt inte världens lättaste "språk". Andra roliga grejer som hänt idag är att jag ramlat med cykeln, ett antal gånger och skrattat lika mycket varje gång. japp det blir halt när det är snö!

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha va kul han ser ut xD

2009-02-06 @ 18:05:28
Postat av: Paulina

Haha, gulligt värre XD

2009-02-06 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0