Thursday morning

Godmorgon, nu är jag uppe. Eller ja, jag har varit uppe i två timmar men so what? Har druckit min smoothie och kollat på Top model, en bra start på dagen höhö. Har ingen aning om vad som händer idag, möte ikväll med belöningskommittén och eventuellt kommer Andreas hem redan ikväll. Sen kanske det blir filmkväll också men vet inte hur det blir med den saken eftersom inget riktigt blivit bestämt än känns det som... Jag antar att jag måste tvätta lite och städa mitt rum en aning eftersom det ser hemskt ut här! Petra och Jarl får väl sno mitt rum som vanligt antar jag så lite fint får det väl vara.

Kommentarer
Postat av: Petra

Klart vi ska ha ditt rum! :) :) :) förresten så är det torsdag idag, inte tisdag! Puss puss

2009-02-19 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0