Tuesday

Men nu är det minsann tisdag och jag har ingen aning om vad dagen har att erbjuda. Som jag sagt tidigare så funderar jag på att göra om min blogg en aning, börjar tröttna på alla ränder. Sen hoppas man ju självklart på att få övningsköra en stund och kanske kolla lite på anda avenyn. Har ju redan kollat på gårdagens avsnitt av 90210 och tjena vad jag älskar det! Serier är nog lite magiska av sig för så fort man sett ett avsnitt så är man fast och då menar jag ordentligt fast! Det är samma sak med allihopa. 90210, One tree hill, OC, Gossip girl, Desperate housewives, andra avenyn ja behöver jag fortsätta? Hehe jo något annat står nog inte på planeringen idag, inte vad jag vet iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0