The killers gjorde min morgon!

Sitter i skolan och har haft matte och nu är det lunch. Hela dagen har varit toppen än sålänge! Vaknade och satte på tv:n och the killers strömmar ut ur tv-högtalarna. Tjena vad jag gillar mtv:s "3 from 1" vissa dagar. Så tre låtar med the killers innan jag gick med pappa ut och övningskörde lite. Skitkul hade han när han tvingade mig köra fram och tillbaka på tylösandsvägen för att vända vid brottet (start i backe) och sen vid tylösand. haha jo men det var helt okej ändå. Nu är det minsann snart fysik... Känner inte för fysik men vad kan man göra åt saken? Har missat en hel vecka och har itne råd att missa mer... Jaja vi hörs väl sen när jag kommer hem. Vet inte riktigt när det blir för vi har en del kvar att göra med livesändningen som ska repas imorgon och som sänds ut på torsdag. Nervöst!

Kommentarer
Postat av: vivivi

söta! din tisha är klar att hämtas. har du tid någon gång nästa vecka? :*

2009-02-02 @ 15:45:03
URL: http://happytees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0