Something

Efter melodifestivalen igår blev det sällskapsresan, den första. Ni vet den där dom åker till Nuevo el Stockholmo och letar efter Peppes bodega. Haha vissa delar av den är helt klockrena men jag måste ju erkänna att det inte är en favorit alltså. Messade Hermin också eftersom det var meningen att hon skulle komma till Halmstad men hon satt och väntade på en buss från Nyköping eller vad det nu var, mitt i natten! Stackare, de hade inte kunnat landa i Göteborg på grund av snön och flygits dit. Nej som sagt, jag tycker synd om henne! men nu är hon förhoppningsvis här och jag tänker börja sms-terrorisera henne om en liten stund har jag tänkt. Saknar ju min lilla favorit! Annat som står på planeringen idag är fysikuppgifterna! Ni vet, vårt älskade Grimeton-projekt kom med ett fett kompendie och en massa fysikuppgifter att göra och när passar det bättre att göra fysik än när min älskade bror är hemma och kan hjälpa mig? nej jag tänkte väl det, men kanske är bättre att få det gjort ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0