Självbekräftelse

Är helt otroligt trött eftersom jag som vanligt inte kunde gå och lägga mig i hyffsad tid igår och gick upp på tok för tidigt för att vara en söndagsmorgon. Japp klockan 8 var jag uppe för att kunna åka och träna vid 10. Men det var helt klart värt det! 1 mils paddling blev det och jag har kommit fram till att det är riktigt mysigt att bara paddla och prata med folk. Ett stort minus var snön, det var kallt att gå runt i badskor utomhus då och när man tog av sig paddelvantarna var det som att stoppa in händerna i frysen och stända om dom och vem är så dum? Nej exakt, för man kan inte stoppa in händerna i frysen och stänga och känna något eftersom man har en arm i vägen när det gäller stängandet. Hmm där fick ni en inblick i Johannas tankevärld ja. Nu ska jag städa och tvättmaskinen går för fullt, jag känner mig duktig! Självbekräftelse heter det va?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Bilden ser lite ut som ett segelflygplan ^^ Iaf var det de första jag kom och tänka på :)

2009-02-08 @ 16:23:49
Postat av: Johanna

jo fast det är ju min kanot ;)

2009-02-08 @ 20:10:16
URL: http://justmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0