Saturday night


Wallander - Hämnden

Nu har jag varit på bio med mamma och Eva, Wallander blev det och den var väl bra. Är inte så mycket för sånna filmer, tycker mest att de är äckliga och eftersom jag är så himla lättskrämd så passar vi inte ihop, dom och jag. Men man kan ju inte klaga på att det inte händer saker genom hela filmen, det är inte en enda lugn stund där. Folk dör, saker sprängs, lite fler dör och lite mer saker sprängs. Ja så skulle man kunna förklara den lite snabbt. Vill ju inte berätta allt ifall det är någon som tänker se den. Men som sagt, hade jag fått bestämma hade vi inte gått på den. Efter filmen gick vi till Asian palace och åt lite mat och jag förälskade mig i morotsblommorna de hade på maten. Jag åt stekta nudlar och kyckling, mums! och nu är man hemma igen helt enkelt. Fått förfrågan om jag vill paddla imorgon och det är väl klart som korvspa att jag vill det !? Så imorgon klockan 10 blir det paddling på kanotklubben, får väl hoppas att bryggorna är i nu för annars blir det svårt.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Det är sällan man kopplar ihop Asian med mat ^^

2009-02-08 @ 11:17:49
Postat av: Johanna

haha japp men det går om man vill ;)

2009-02-08 @ 14:14:30
URL: http://justmyminds.blogg.se/
Postat av: Paulina

åh :D Du har börjat svara på kommentarerna :D Så roligt :D

2009-02-08 @ 16:25:55
Postat av: Johanna

haha jo jag är lite rolig :)

2009-02-08 @ 20:10:54
URL: http://justmyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0