Perfect day

Dagen har varit alldeles perfekt! Att skolan började igen efter ett lov spelade ingen roll när jag stog där på tågstationen och såg Hermin. Då kändes allt som vanligt igen! En fika på espressohouse blev det och jag har även bokat tid hos optikern, för huvudvärken ni vet. Skolan var helt okej annars faktiskt, Emmelie fick mig att stå ut! Sen blev det ju träning både i morse och nu ikväll. Ganska duktigt av mig! På morgondagens schema står det tvinga med mig Hermin till skolan (bara en lektion ju), hämta ut citykort, skicka ut ännu mera information om dessa underbara (!?) kort, träna och förhoppningsvis övningsköra en stund. Får väl se hur det blir med allt det här men man kan ju hoppas att jag hinner med allt. Borde träna två pass imorgon med, kanske ett gym och ett simning? Vi får se, funderar på yoga också, någon som vet om det är värt att testa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0