Monday's perfect

Igår var en bra dag. Jag vaknade av att telefonen ringde och palle hade tränat klart... What!? tänkte jag men fick stiga upp för att göra mig iordning och möta henne i stan. Bådas första tanke var mat! så vi traskade iväg till Asian palace där vi åt buffé och drack cola och blev allmänt övermätta! Detta följt av lite traskande runt på stan och vi köpte båda ett par örhängen och lite coca cola och fanta. Eftersom det var minst 230 minusgrader ute så gick vi och satte oss på kanotklubben och kollade på diverse konstiga tv-program som t.ex. melodifestivalen, judys domstol och sånt samtidigt som vi målade naglarna. Tyvärr var det väl lite kallt på kanotklubben också så vi fick tända lite ljus och mysa en stund. När det väl var dags för bowlingen med småttingarna, tror ni inte att jag glömde kameran då eller? Jo självklart men jag vann över ALLA med mina 230 poäng, ganska stolt faktiskt! Bowlingen fortsatte med en pizza kväll och lite maffia på det (skulle varit film men vi kunde inte bestämma oss). Bra dag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen ville ju se hannibal ;)

2009-02-17 @ 14:58:23
Postat av: Oskar

Jätte, Jätte, Jätte tråkig blogg..

2009-02-17 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0