Monday

För övrigt har jag och Kimsan haft träningen för de små idag och det resulterade kanske inte i världens bästa träning för dom... Vi låg nämligen på en madrass och lekte sanning eller konsekven. Tjena vilka bra tränare vi var, men de spelade ju innebandy lika bra utan oss och vi kände en stark längtan efter att få prata ut lite. Skönt! Det är faktsikt ganska bra att hon har kommit hem från London, annars hade jag inte haft någon att ligga på madrassen att prata med idag. Eller någon att kolla på film med i fredags. Nej hon är bra hon! Nu saknas bara Hermin här hemma så är Sverige fulltaligt igen! Hehe annars har jag spenderat en massa tid i skolan med den där jävla livesändningen. Börjar bli nervöst nu och det är sjukt vad mycket jobb det ligger bakom. Manus ska skrivas, man ska ha helt klart med alla inspelningsplatser, det ska filmas en gång innan så att man har en backup ifall det skulle krångla på torsdag, det ska göras små talkort, det ska övas, övas, övas och övas. Ja det blir ganska mycket om man lägger ihop det... Nu hoppas vi bara på att det ska gå bra och att ingenting skiter sig! Haha jag hade lite roligt åt mitt klädval idag, tänkte att eftersom det var måndag så skulle man ha ett par cheap monday på sig och så blev det och där satt jag och skrattade för mig själv i min ensamhet. Haha världen är allt knepig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0