Monday morning

Har varit uppe sen 6 fast än att jag inte börjar förrens klockan 11 idag, vissa människor är ju inte kloka! Nej det blev faktiskt gymmet klockan halv 7 och ett riktigt lyckat pass. Började med 20 min löpning på rullbandet och sen styrka i kanske 40 min och sen återgick jag till mitt kära rullband. Fick sällskap av lilla söta Amanda också så det gick ganska enkelt att ta sig genom passet fastän att det var jobbigt. Har kommit på att det är lika bra att träna på morgonen för då har man ju det gjort och man skulle ändå sovit då så man tar ju ingen tid från något annat. Hehe okej, jag brukar träna på kvällen också men inte nu när jag precis varit sjuk hehe. Så vad händer idag då? Jag ska snart ta och göra mig iordning för skolan för jag hade planerat att komma i tid (Paulina kommer ju kommentera sen när jag inte kom i tid, men jag kommer att vara förberedd på det) idag. Sen måste jag ringa till bowlinghallen angående måndag då småttingarna inte har någon träningstid på örjansskola. Så då ska de minsann få bowla istället! Ikväll blir det träning för småttingarna och jag ska dit och informera om måndag. Jobbigt hehe.


Kommentarer
Postat av: vivivivi

HAHA jaa, hur visste du att det var jussan? :D duktig du är dååå!!! ^^

2009-02-09 @ 10:56:45
URL: http://happytees.blogg.se/
Postat av: Anna

Lovet blir perfa! Vi hörs när det närmar sig tycker jag. :)

2009-02-09 @ 11:14:01
URL: http://annawijk.blogg..se
Postat av: Paulina

Varför är du på gymmet så tidigt? Jag är visserlien inte så mkt "klokare" än dig, gick upp 7 att träna så ^^ (på tal om det kanske jag borde packa träningsväskan inför imorgon..*-))

2009-02-09 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0