Lördag



Konstig dag idag, gått runt en hel del på stan och sålt citykort för kanotklubben. 30 stycken fick vi sålt. Därefter åkte palle med mig hem och vi påbörjade arbetet med kollaget vi tänkte göra för detta årets tävlingar och träning samt att jag började arbeta med att göra om hennes blogg. Nice bajs faktsikt. Blev sugen på att göra om min också så pappa hjälper mig att fota bilder till det imorgon. Kan ju nämna att antingen blir det fokus på ansikten eller musik, vad tycker ni? Svårt det här ju, hehe. Ikväll blir det nog mys med mamma och pappa och träning imorgon bitti. Paddla! Oj vad länge sedan det var nu. Man vill ju bara ut i kanoten och paddla av sig. Skulle nog kunna paddla flera mil om det är fint väder imorgon men man får väl tänka på säkerheten också antar jag. Förresten så är det bara 28 dagar kvar nu, längtar!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Själv har man 16 dagar kvar ^^

2009-03-01 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0