Kalaset är slut och även jag

Nu är kalaset slut och jag väntar på att maten ska bli klar, tror nog att jag hör en viss mamma plocka av grytorna från spisen just nu så det får bli ett snabbt inlägg. Jakob blev superglad för bordet och stolarna som han fick av oss samt att han fick en cykel, en ödle-utklädnad, en godis-gurka och en målarbok. Tror att det var en toppendag för lillen. Jag var hur trött som helst och efter att ha ätit minst ett ton tårta så var jag tvungen att aktivera mig i något så det blev ett parti sagan om ringen och vi klarade av det gallant! Ja, så har jag spenderat de senaste 4 timmarna eller vad det nu kan ha blivit. Mina kära systrar har bestämt att det blir melodifestival på schemat ikväll och motstridigt får jag väl sitta med för att få umgås lite med familjen. Tycker ju faktiskt itne om melodifestivalen egentligen men jaja. Nu är det mat, ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0