Jag som blond

Gaah, kvällen har spenderats på inget mindre än ett födelsedagskalas! Kände mig något missplacerad bland allt snack om traktorer, hjullastare, grävmaskiner, bilar osv. Men jag lever ju än så det måste ju gått bra! Hehe, kom dit vid 7 och vi gick in i rummet där firandet skulle äga rum och möts av något ganska ovanligt, tystnad. Under första timmen var det sådär krystat och mellan varje samtalsämne uppstod den där pinsamma tystnaden och egentligen ville jag bara dra en rolig historia eller något för att bryta isen. Men jag var för feg som vanligt, hehe. Ja och sen när isen var bryten så pratades det om traktorer och allt jag berättade om innan. Där satt jag och tänkte "nej usch, man kan ju få olja under naglarna" och kom efter ett tag fram till att jag ganska bimboaktig. Det enda som saknas för den perfekta blondinen är det blonda håret, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0