Happy sunday

Är helt underbart glad nu, fick nyss se min blivande tee från vivi. Haha vad roligt det där lät, blivande tee! ja när ni också har sett den så förstår ni säkert varför jag är så glad. Hehe älskar den! Den föreställer mig och Vivi såklart! hehe, snart är det lov och då händer det en massa roligt. Börjar lovet i Kungälv på lite halv-läger med kanoten och sen ska jag träffa vivi och få min tee. Wiii! Sen kommer ju Hermin hem också, underbart säger jag då och Kim är hemma från London. Eller ja det har hon ju varit ett tag nu men det gör mig glad iallfall. Hehe kommer bli det bästa lovet på länge, det kan jag slå vad om! Vad ska ni göra på ert lov?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Kommer hon hem redan detta lovet? :O Trodde inte det var före påsk!

2009-02-08 @ 20:45:24
Postat av: Johanna

haha ja hon kommer hem fredagen detta lovet :) Så är hon här vecka 9 :D

2009-02-08 @ 21:14:15
URL: http://justmyminds.blogg.se/
Postat av: Anna

Den var sjukt gullig. :D

Fika snart. föresten? :)

2009-02-09 @ 09:52:00
URL: http://annawijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0