Funny

Borde egentligen sova nu men när jag satt och kollade runt på bloglovin och kom in på Storstadspojkens blogg och såg hans min som han gjorde på bilden kom jag på mig själv med att sitta där och försöka göra den själv. Haha det finns inte mycket som är roligare än att komma på sig själv när man gör något fult eller korkat. Så där satt jag framför datorn och såg nog mest ut som en liten mullvad eller något, men kul var det! Brukar även lyckas komma på mig själv med att sitta och viska allt jag skriver på datorn, har ingen aning om varför men det är lika roligt varje gång!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Uppenbarligen gör väl jag samma sak ^^ Källa: Johanna som spanar in mig i cam XD

2009-02-25 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0