Friday

Haft en riktig toppendag, i skolan var det ganska soft och fick tillbaka mitt biologiprov som gick bra. Efter detta åkte jag in till stan för att träffa Hermin en sista gång innan hon lämnar Sverige igen och nu sitter jag här vid datorn. Är trött och tänker hyra en film och kolla på ikväll eftersom jag är ensam hemma och inte orkar hitta på något. Övriga planer för kvällen är att eventuellt jobba lite med projektarbetet, borde komma igång ordentligt med det nu och sen gå och lägga mig i hyffsad tid... Ska ju ut på stan imorgon för att sälja citykort, eller småbarnen ska iallafall sälja. Det är ju dom som är söta! Nej, tillbaka till tv:n och lite senare kommer det upp bilder på glasögonen som ni ska få hjälpa till att välja ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0