Bra början på dagen?

Hej, sitter i skolan och har rast så jag tänkte att jag skulle ha en liten bloggstund. Har precis gjort klart min och Annas diktanalys och förhoppningsvis lyckats få fram ett hyffsat resultat trots att hon inte är här. Vi har ju kanske inte direkt samma åsikter om allt så det har varit en liten utmaning det här. Som vanligt så börjar jag dagen med att komma försent till Historian och kom in i en diskussion om en film som jag inte ens sett... Så jag missade ingenting som tur var. Var ju sjuk hela förra veckan så har hamnat efter i ganska mycket. Men det är bara till att få ordning på sig själv igen och plugga ikapp. Men åhh, kunde det inte varit roligare? Haha men nu måste jag springa iväg med en kabel till Janne så jag får sluta nu, vi hörs när jag kommer hem sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0